10 نکته سئو برای اینکه خودتان موقعیت یابی وب را انجام دهید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 136
نویسنده : websazaan

بهینه سازی سئوی تصویر با نکات ساده
به یاد داشته باشید که محتوا فقط متن نیست، بلکه تصاویر نیز هستند.

بهینه سازی سئوی تصاویر و عکس ها از اندازه آنها، به طوری که سریعتر بارگذاری می شوند، تا نام فایل و توضیحات آن و بسیاری از عوامل دیگر متغیر است.

اگر سئوی تصاویر و عکس های صفحه وب خود را بهینه کنید، احتمال اینکه صفحه وب شما موقعیت یابی شود بیشتر خواهد بود، زیرا بسیاری از شرکت ها آن را در نظر نمی گیرند!

به یاد داشته باشید که یکی از بخش های موتورهای جستجوی وب مانند گوگل دقیقاً تصاویر هستند و از یک تصویر می توانید به محتوای اصلی صفحه وب خود برسید.

میزان ترافیکی که می تواند از طریق یک تصویر با موقعیت مناسب در موتور جستجوی وب به صفحه وب شما برسد، به خوبی آن تلاش اضافی را به دنبال این توصیه سئو توجیه می کند.

لینک های داخلی وب سایت شما با استراتژی سئو
لازم است که محتوا را بین بخش های مختلف وب و مقالات وبلاگ خود به روشی منطقی و با پیروی از یک استراتژی سئوی کاملاً تعریف شده قبلی در هم آمیخته کنید.

تلاقی داخلی صفحه وب شما نه تنها به موتور جستجو کمک می کند تا ارزش بیشتری را در محتوای شما ببیند، بلکه به عنوان یک کمک ناوبری برای کاربر نیز عمل می کند.

با پیروی از این توصیه سئو و ایجاد یک لینک داخلی خوب از محتوای وب شما، کاربر می تواند از یک محتوای وب سایت شما به محتوای دیگر بپرد. این بدان معناست که بهترین اطلاعات ممکن گرفته می شود، مدت بیشتری در صفحه شما باقی می ماند و مهمتر از همه، نرخ پرش وب سایت شما را کاهش می دهد، که برای سئوی شما و بهبود موقعیت وب سایت شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است.

نکات سئو برای موقعیت یابی وب در مقابل کاربران موبایل
امروزه بدون صحبت در مورد این دستگاه ها نمی توان در مورد موقعیت یابی وب صحبت کرد. موقعیت یابی وب سئو باید برای تلفن های همراه باشد.

برای انجام این کار، من برخی از نکات سئو را برای دستیابی به موقعیت‌یابی وب خوب در جستجوهای اینترنتی که از دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌شود به اشتراک می‌گذارم: امروز 60 درصد و در حال رشد!

یک صفحه وب بر اساس طراحی وب واکنش گرا یا تطبیقی ​​ایجاد کنید، یعنی می توان آن را در همه دستگاه ها پیمایش کرد. علاوه بر این، موتورهای جستجو صفحاتی را که سئو و طراحی سایت واکنشگرا ندارند جریمه می کنند. آنها را از لیست نتایج خود حذف کنید.
وب سایت شما باید بسیار سریع، جدی، فوق سریع بارگذاری شود، نه کاربران و نه گوگل اجازه نمی دهند بارگذاری کامل آن بیش از چند ثانیه طول بکشد. شما باید سرعت خود را افزایش دهید و سریع یک صفحه وب بسازید، بدون بهانه!
به یاد داشته باشید که این فقط مربوط به موتور جستجو نیست، به تجربه کاربر وب فکر کنید. اگر مطمئن نیستید که وب سایت شما در همه مرورگرهای وب و برای همه پروفایل های کاربر بی نقص به نظر می رسد، تجربه کاربری بدی را ارائه می دهید، گوگل آن را می داند (زیرا همیشه آن را می داند) و موقعیت وب شما را جریمه می کند: پایان حرکت!
گوگل آنالیتیکس و بررسی نتایج سئوی وب سایت شما
گوگل آنالیتیکس کلید استراتژی بازاریابی شما است. این یک ابزار رایگان از طرف گوگل است و مطالعه نتایج تلاش های خود برای اعمال تمام این نکات سئو و بهبود موقعیت وب سایت ضروری است.

با استفاده از این ابزار، معیارهایی را برای اندازه‌گیری سئو یا همان داده‌های مهم به دست می‌آورید که به شما کمک می‌کند استراتژی‌های موقعیت‌یابی وب خود را تنظیم کنید. به خصوص توصیه می شود آن را با ابزار دیگر گوگل مانند گوگل تگ منیجر ترکیب کنید تا از آنجا بتوانید از تمام پتانسیل گوگل آنالیتیکس مانند دانستن اطلاعاتی در مورد رفتار کاربران در صفحه وب خود استفاده کنید.

این احتمال وجود دارد که با انجام یک مطالعه عمیق از داده های Google Analytics، کلمات کلیدی جدیدی را پیدا کنید که از آنها استفاده نکرده اید، که می تواند به موقعیت صفحه وب شما کمک کند و می تواند بازدیدهای زیادی از مشتریان بالقوه برای شما به ارمغان بیاورد.

به یاد داشته باشید که محبوب ترین عبارات جستجو به شما در موقعیت یابی وب کمک می کنند. آنها را در محتوای خود، در توضیحات عکس و عنوان ویدیوها بگنجانید.



:: برچسب‌ها: سئو در کرج ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: